علت سنگینی سر No Further a Mystery

Wiki Article

– دانه کنجد را آسیاب‌کنید و آن را با پودر زردچوبه ترکیب‌کنید تا خمیری بسازید

ما در کلینیک و آزمایشگاه ساواژنوم آزمایشات ژنتیکی، مشاوره ژنتیکی و توصیه های مدیریت مراقبتی را برای مراجعین ارائه می دهیم. مهارت پزشکان متخصص ژنتیک ما در بررسی اختلالات ژنتیکی شناخته شده یا مشکوک که بر بیماری زایی افراد مبتلا به بیماری خودایمنی تأثیر می گذارد به شما کمک می کند. ما به بیماران در موارد زیر کمک می کنیم:

از آنجا که سیستم ایمنی بدن بسیار پیچیده است، روش های بالقوه زیادی وجود دارد که این سیستم می‌تواند دچار خطا شود.

همان‌طور که گفتیم دیابت یک بیماری جدی است که با کاهش ترشح انسولین از لوزالمعده و کاهش حساسیت به انسولین در سلول‌های ماهیچه‌ای ایجاد می‌شود. علائم این بیماری با ادرار زیاد، تشنگی شدید، قند خون بالا و افزایش اشتها مشخص می‌شود.

علاوه‌بر روغن زیتون، روغن نارگیل هم یکی از درمان‌های خانگی برای بیماری پیسی است. زیرا روغن نارگیل خصوصیات ضدباکتریایی، ضدقارچی یا ضدانگلی دارد.

برای اطلاعات بیشتر و دریافت وقت ویزیت/مشاوره ژنتیک حضوری و تلفنی:

ریشه کاسنی را خشک کنید، پودر کنید و سپس مانند قهوه دم کنید و بنوشید.

اگر علائمی نظیر کمبود انرژی، خستگی مفرط یا سرگیجه دارید، همه این علائم ممکن است نشان‌دهنده پایین بودن فشار خون شما باشند.

در ایمنی غیرفعال بدن آنتی‌بادی را از طریق مادر یا توسط تزریق آنتی‌بادی خارجی یا دارویی دریافت می‌کند و سیستم ایمنی خود نیاز به تولید آنتی‌بادی ندارد.

برگ‌های ریحان به‌خاطر خواص ضدباکتری و ضد ویروسی معروف‌هستند. برگ‌های ریحان چه به‌شکل داخلی استفاده‌شوند چه موضعی برای پوست مفیدند. آبلیمو در بهبود رنگ پوست و ازبین‌بردن سلول‌های مرده پوست موثر است.

شاید در مورد افزایش قند خون و اثرات آن زیاد شنیده باشید و خدایی نکرده شاید در خانواده خودتون افرادی دچار این عارضه باشند.

با توجه به حساسیت حوزه سلامت تمام تلاش خود را می‌کنیم تا مطالبی معتبر و تأییدشده در اختیار شما قرار دهیم. از‌این‌رو برای انتشار

قرار گرفتن در معرض حلال بیماری خود ایمنی چیست (در اثر کار با محصولاتی مانند رقیق کننده های رنگ یا پاک کننده)

سطح استرس خود را مدیریت کنید: استرس ممکن است در ایجاد بیماری های خودایمنی نقش داشته باشد، بنابراین کاهش استرس مهم است.

Report this wiki page